Rüde 11-8-2005

Rüde 11-8-2005

Big Chest Juda 74,4%

Geslacht: reu
      Geb: 11/08/2005
      Vader:Impala Omar (mike)
      Moeder:Makosi Tanga

Recentelijk heb ik ander werk gekregen. Ik ben erg veel in het buitenland. Het uitlaten komt nu veel op de schouders van mijn vrouw terecht. Zij heeft erg veel moeite om Juda in bedwang te houden. Juda is lief voor alles wat ie kent, wat regelmatig zijn of haar gezicht laat zien. Dit geldt zowel voor mensen als dieren. Hij gaat goed om met zijn medebewoners. Dit zijn een Boxer teef en 3 katten. Verder maalt ie niet om de kinderen. Geeft ze ook niet veel aandacht. In zijn beleving staan ze lager in orde! Hij luister bijzonder goed. Commando's zoals zit, lig, voor, los en komen is geen probleem. Het probleem is op het moment als ie wordt uitgelaten. Andere honden vindt ie erg lastig. Hij blaft, probeert uit te vallen en hangt in de lijn of zijn leven ervan af hangt. Dit is ook de reden dat we uitzien naar een ander baasje.

Voor meer informatie en of vragen kunt U bellen naar 0031(0)6 51 57 65 14 of mailen naar p.verstraete@home.nl

Der ehemann hat arbeit bekommen ins Ausland und jetzt muss die frau mit Juda nach draussen aber es geht nicht, er ist zu starck.
      Er ist lieb und wohnt jetzt mit 3 katzen und eine boxer. Mit kinder geht es gut, er ist nicht interessiert in kinder.
      Draussen ist er nicht freundlich gegen hunden und belt dann viel.